عمومی

تغییر عقاید، راهی برای رسیدن به زندگی بهتر

با تغییرعقایدتان زندگیتان را تغییر بدهید.ظاهرا یک نمونه کاملا قدیمی عالی راجر بنیستر است،قبل از ۱۹۵۴ دانشمندان و دکترها توافق داشتن که برای یک انسان دویدن یک مایل زیر ۴ دقیقه غیر ممکن است و آنها مطالعات را انجام دادند و ثبت کردند که اینکار خطرناک است و اگر سعی کنید که این کار را بکنید ممکن است قلبتان بترکد،میتواند سیستم عصبیتان را به هم بزند و میتوانید خودتان را به کشتن بدهید.

 

با تغییر عقیده در هرکاری اول باشید!

در ۱۹۵۴ راجبر بنیستر این را باور نداشت و اولین کسی بود که یک مایل را زیر ۴ دقیقه دوید و قسمت جالب داستان این است که سال بعد ده ها ورزشکار این کار را کردند . ما از قبل میدانیم که انسان ها بر روی زمین می توانند زیرا این روش اینگونه عمل میکنند.

 

نوشته های مشابه

هماهنگی ذهن و بدن راهی برای غلبه بر مشکلات زندگی

تحقیقات علمی ثابت کرده است که ارتباط قطعی بین ذهن و بدن انسان وجود دارد و چیزی که به آن فکر میکنید و اعتقاد دارید روی اینکه چگونه رفتار کنید و چگونه کاری را انجام دهید،تاثیر می گذارد و به زندگیتان شکل میدهد.

دیوید لارنس گفته است: ذهن می تواند هر چیزی را ادعا کند و وانمود کند که اثباتش کرده است و اگر باور اینکه دویدن یک مایل زیر ۴ دقیقه غیر ممکن است،بدنتان با اثبات دوباره و دوباره آن را حمایت میکند و با تمام تلاشی که برای رسیدن به این باور که کسی نمیتواند این فکر را بکند شده است،همین که یک نفر این باور را رد می کند یکدفعه ده ها ورزشکار این کار را در سال بعد انجام می دهد و این ثابت می کند که ذهن و بدن در هماهنگی کامل کار میکنند. چیزی که در مورد خودتان فکر میکنید و باور دارید،همان چیزی است که در واقعیت آشکار می شود.

دکمه بازگشت به بالا