آموزش های کاربردی

چگونه قاب گوشی با طرح کوآلا درست کنیم؟

گام ۱ – مراحل انجام کار :

مرحله ۱ : تلفن خود را بر روی یک تکه پارچه خاکستری قرار دهید (تی شرت قدیمی، پارچه، و غیره). دور آن را با یک مداد خط بکشید، فقط یک سانتی متر بین خط و لبه تلفن فاصله  بگذارید. همان شکل را به سمت چپ کپی کنید، وسط آن را وصل کنید.

مرحله ۲ : برش مستطیل. آن را برش بزنید و خط وسط را که دو مستطیل را متصل کرده اید بگذارید بماند. بعد از اینکه پارچه را از وسط تا کرده و آن را دوختید یا چسباندید، کیسه را بیرون برگردانید و آن را کامل کنید!

 

مرحله ۳ : نگاهی به برخی از نخ های خاکستری که با رنگ پارچه شما مطابقت دارد. نخ را حدود صد بار در اطراف دست خود بپیچید. انتهای نخ را ببرید، آنرا دور حلقه بچرخانید، سپس طول کوتاه نخ را ببرید و آن را به وسط حلقه بچرخانید. آن را کنار بگذارید و این عمل را تکرار کنید.

مرحله ۴ : با استفاده از نخ های بیشتر، نخ را دور چهار انگشت خود اینبار هشتاد مرتبه بپیچید. آن را تمام کرده، گره بزنید و آن را کنار بگذارید. حالا نخ را پنجاه بار در اطراف سه انگشت خود بپیچید و سپس آن را کنار گذاشته و این عمل را تکرار کنید.

مرحله ۵ : یکی از حلقه های ۱۰۰ دور بسته بندی شده را انتخاب کنید. از تمام رشته هایی که تعداد حلقه هایشان متفاوت است بردارید تا پوم پوم خود را بسازید. با یک برس موی روی آن را صاف کنید تا اثر خزنده ای داشته باشید. این کار را در همه حلقه های دیگر pom-pom تکرار کنید.

مرحله ۶ : استفاده از چسب حرارتی. یکی از حلقه های ۱۰۰تایی pom-pom را درست در پایین قاب بچسبانید. یکی دیگر از توپ های ۱۰۰تایی pom-pom را بالای آن، وسط قاب بچسبانید. یک فضای کوچکی برای قرار دادن توپ ۸۰تایی در بالای صفحه بدون آن که بیش از حد با بقیه تداخل داشته باشد وجود دارد. آن را درمحل مربوطه چسب بزنید. چسباندن کوچکترین pom-pom ها در هر دو طرف از حلقه ۸۰ تایی برای گوش ها.

 

مرحله ۷ : برش یک شکل تخم مرغ از کاغذ سیاه و سفید و برش بینی. چسباندن بینی بر روی توپ ۸۰تایی pom-pom. و چسباندن چشم ها بالای آن. اگر می خواهید گوش، گونه، دهان و غیره اضافه کنید، آنها را به سلیقه خود تغییر دهید.

مرحله ۸ : اندازه دور گوشی (متوسط ۲۳-۲۶ سانتی متر) است. این مقدار از روبان را برش دهید. سپس یک مستطیل روی پارچه خاکستری بکشید. طرف دیگر باید طول دور گوشی + ۳ سانتی متر باشد و طرفهای کوتاهتر ۷ سانتیمتر باشد. آن را بردارید و سپس نصف آن را تا کنید. سمت دیگر را بچسبانید یا بدوزید، سپس آن را با استفاده از دو طرف کوتاهتر از داخل به سمت بیرون در بیاورید.

مرحله ۹ : نوار روبان را داخل پارچه بپیچانید و در انتها چسب بزنید. دوباره این کار را تکرار کنید تا تسمه هایی بر روی تلفن همراه خود قرار دهید.

مرحله ۱۰ : چسب بندها را در زیر خز قرار دهید. سپس طرف دیگر آنها را بچسبانید. خرس کوالای شما تمام شده است. از خرس برجسته خود لذت ببرید!

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا