رشد و توسعه فردی

چگونه انسان های متمرکز به آرزوها خود دست پیدا می کنند؟

به نام خدا و سلام من حسین توکلی هستم و این هپوکست دوم که دارید می‌شنوید. در این هوپوکست درمورد آفرینش و جذب ذهن صحبت می کنیم با ما همراه باشید.

چگونه یک آرزو در انسان متولد می شود؟

بله همونطور که گفتیم در این هوپوکست که به چگونگی آفرینش متجلی کردن آرزوها میخواهیم بپردازیم. در شروع برنامه و قبل از هر چیزی باید مجددا یادآوری کنم که تمام این عالم از انرژی ساخته شده است زبان،انرژی، امواج و ارتعاشات به خاطر همین است آدم‌ها دارای لایه‌های غیر جامد از امواج با ارتعاشات و فرکانس های خیلی بالا در وجود خودشان هستند.

قسمت‌هایی از وجود آدم مثل ذهن،احساسات و همینطور لایه‌های سبکت تری که در پیرامون بدنشان در حال حرکت است از جمله انرژی‌های نامرئی. به خاطر همین میشود گفت که آدمهایی که در کسب فرصتهای زندگی دچار مشکل هستند، آدم هایی که تمام توجه‌شان معطوف به لایه‌های جامد طبیعت است.

با یک مثال ساده درک این مطلب هم برای شما راحت میشود؛ ببینید یخ آب و ابر همشان از یک فرمول شیمیایی آب تشکیل شده اند ولی آن چیزی که باعث تفاوت بین این سه فرم از ماده میشود سرعت جنبش مولکول‌ها در آنهاست که در موارد خیلی کمی است و در مورد ابر به نسبت خیلی سریع تر است.

نوشته های مشابه

چگونه در انسان حس نشاط و شادی ایجاد می شود؟

هر آدمی با تمرکز بر امواج و ارتعاشات که در لایه‌های سریع‌تر وجود خودش دارد به آدمی و موجودی تبدیل میشود که با نیروی طبیعت و کاینات همسو میشود، همسو شدن با فرصت‌های عالی را برای آدم‌ها به ارمغان می آورد و آنها را در جهت رسیدن به آرزوها کمک می‌کند و یاری میدهد قدرت حقیقی و باطنی در اختیار آدم هایی که بتوانند ذهن خودشان با قواعد و قوانین طبیعت همسو کنند.

این قبیل آدم ها و این مدل افراد می‌توانند و قادرند ارتعاشات بدنی خودشان را افزایش بدهند و بالا ببرند و با فرکانس‌های امواج امری که در طبیعت موج میزند همسو بشوند. هر موقع یک انسان با نیروهای طبیعت همسو بشود و نیروهایش با انرژی و ارتعاشات بالای موجود در فضا هماهنگ بشود به طور طبیعی حس نشاط و خرسندی به آدم دست می دهد. انسان توسط این نیرو در حال دریافت افکار است.

باورهای ذهن یک انسان مثل یک ایستگاه رادیویی که به طور دائم افکار و باورهای خودش را به سمت فضا که نیروی الهی که در خود فضا به عنوان یک برق در مادون اتم ولی خیلی هم هوشیار دارد موج میزند دائما در حال دریافت افکار باورها و آرزوهای انسان است. پس ممکن است که خواسته آرزو یا اندیشه یا فکر و هر چیزی از طرف انسان توسط آن نیروی الهی نشنیده یا نادیده گرفته است.

افکار انسان القا کننده احساسات و رفتارهای ذهنی

حالا یک موضوعی که می‌خواهیم با همدیگر صحبت کنیم قدرت افکار انسان است که امواج و اشاره‌هایی هستند که توسط خود آن به پیرامون بدنش ارسال و القا میشود و در واقع هر کدوم از افکار و احساسات انسان با ارتعاشات مخصوص به خودش در محیط یا فضایکه آن نیروی الهی همواره موج میزند انتشار پیدا می‌کند.

اگر انسان بتواند تمرکز خودش را به مدت هفده ثانیه بروی یک فکر نگه دارد تمام وجودش با ارتعاشات آن فکر همسو میشود. هشت نیروی بدنی انسان خودش را در ارتباطات نیروی الهی هم موج می‌کند.

همینطور تمرکز روی یک فکر و حفظ آن در ذهن به مدت پنجاه و هشت ثانیه باعث میشود که وجود انسان درست مثل یک آهن ربا آن خواسته یا فکر از قدرت نامرئی طبیعت طلب کند و بخواهد و به زندگی خودش جذب کند. حالا هرقدر میزان توجه و تمرکز روی یک فکر بیشتر باشد و زمان آن طولانی‌تر باشد قدرت متجلی کردن آن به صورت یک واقعیت در دنیای چیستی بیشتر میشود.

چرا افراد متمرکز موفق تر هستند؟

پس افراد متمرکزتر در آفرینش خواسته های خودشان را موفق‌تر عملی میکنند و در ضمن نگه داشتن و تمرکز روی یک اندیشه به مدت طولانی و متمرکز باعث میشود که کم‌کم افکار دیگری که مشابه و در واقع مکمل فکر اولین در ذهن شکل بگیرند. به عنوان مثال فردی که روی اندیشه‌ی راه‌اندازی یک کارخانه تمرکز کرده است هر قدر این اندیشه بیشتر در ذهنش مرور بشود ناخودآگاه افکار دیگری در تکمیل و به ثمر رساندن فکر اولیه مثلا نحوه‌ی تامین سرمایه و گرفتن وام و غیره و این‌ها به ذهنش راه پیدا می‌کند.

در حقیقت مهمترین و کلیدی‌ترین مسئله در قدرت آفرینش انسان قدرت تمرکزش است. هر فکر و اندیشه که توجه آدم‌ها بر روی آن متمرکز بشود قدرت پیدا می‌کند. آدم‌های زیادی هستند که مدام تمرکز و توجهشان را بروی جنبه‌هایی از زندگی نمیخواند معطوف کنند به عنوان مثال این آدم‌ها دائما با خودشان تکرار می‌کنند که نمی‌خواهند بیمار بشوند،نمی‌خواهند فقیر باشند، نمی‌خواهند در کهنسالی ناتوان باشند و چیزای دیگر.

مهم است که بدانیم توجه بر هر موضوعی باعث پیدایش آن موضوع  در زندگیمان میشود، پس بزرگترین اشتباه این است که به جای تمرکز روی جنبه‌های دلخواه زندگیمان توجه مان و تمرکزمان را بالا ببریم. سراغ آن چیزهایی که نمی‌خواهیم توجه‌مان را به موضوعات دلخواه در زندگی محدودکند مثل یک آهنربا اون‌ها را به زندگی خودمان جذب می‌کنیم. افکار مکرر انسان معمولا افکار و آرزوهایی هستند که به صورت ناخواسته و تکراری مرتبا وارد ذهنشان میشود.

سعی نکنید که افکا خودتان را کنترل کنید چون کنترل کردن یا پس زدن هر فکر باعث میشود که مجددا توجه انسان به سمت همان فکر ناخواسته یا ناخوشایند معطوف بشود. همونطور که گفتیم از آنجایی که توجه آدم‌ها به هر موضوعی باعث تقویت و پیدایش آن میشود با توجه‌مان به موضوع ناخواسته قدرت میدهیم و با مبارزه برای کنار زدن این فکر اون را به زندگی خودمان می‌کنیم.

باور داشتن راهی برای از بین بردن افکار منفی زندگی

حالا راه حل صحیح چیست؟ راه حل صحیح و ارتباط با باور و افکاری که دوست نداریم در زندگی و وجودمان جاری باشود و قرار داشته باشد. این که ذهنمان را به جهت مخالف آن راهنمایی کنید هدایت ذهن با مبارزه و مقاومت ضد افکار و باورهای ناخواسته است.

متفاوت یعنی مثلا به جای اینکه با خودمان تکرار کنیم من از خساست بیذارم فقط کافیه است توجه خودمان را به بخشندگی و سخاوتمندی برگردانیم. فکر فراوانی و بخشندگی ناخودآگاه خساست را از بین برمی‌دارد. این از طریق قدرت ذهنی در اصل میشود گفت در این عالم همه‌چیز دو مرتبه خلق میشود بار اولش به صورت یک اندیشه و بار دوم به شکل رویدادی است که در دنیای مرئی قابل رویت است و لمس می شود. به زبان دیگر و بیان دیگر میشود گفت که تمام خواسته‌ها،آرزوهای آدم‌ها فورا از طریق آنتن، ذهن را به سمت کائنات را نیروی الهی ارسال میشوند.

چگونه خداوند به نسان های مثبت اندیش کمک می کند؟

نیروی الهی هم به طور دائم در خدمت انسان و مایل که این خواسته‌ها را برآورده کند. درحقیقت هیچ نیازی نیست که آدم‌ها به زبان و تکرار کلام خواسته از پروردگار خودشان طلب کنند هر زمان که انسان را به سوی خواسته‌ای فکر می‌کند همزمان نیروی الهی خواسته را درک می‌کند و دریافت می‌کند و آن را به تجلی می‌رساند.

البته لازم به ذکر است زمانی که فرد آرزویی می‌کند ارتعاشات ان باید با ارتعاشات نیروی الهی و کاینات یکسان باشد. مفهوم این مسله به زبان ساده این است که یک قادر نیست با ابر همسو بشود و در کنار آن قرار بگیرد چون انرژی و حرکت مولکول‌های یخ از ابر آهسته‌تر است. در این هوپکست به روش‌هایی می‌خواهیم بپردازیم که به کمک آن ارتعاشات ذهنی و جسمی انسان به صورتی که با نیروی آفریننده یکسان بشود افزایش پیدا می‌کن.

این تکنیک‌ها بی‌شباهت به تکنولوژی رادیو نیست، در این تکنولوژی رادیو یک ایستگاه مرکزی وجود دارد که در آن برنامه‌های مختلف به صورت امواجی با طول متایی را به سمت فضای پیرامون ارسال میشوند. دستگاه رادیو در واقع گیرنده‌ای که برای دریافت این امواج با فرکانس معین برنامه‌ریزی و تنظیم شده است.

اگر دستگاه گیرنده بروی طول موج مشخص شده قرار نگیرد قادر به پخش برنامه‌ها نیست و نمی‌تواند برنامه‌هایش را پخش کند. همینطور در امر آفرینش انسان باید امواج فکری و ارتعاشات بدنی خودش را با نیروی آفریننده همسو کند و اگر سطح ارتعاشات امواج مغزی آن با سطح ارتعاشات نیروی الهی یکسان نشود نمیتواند که آرزوهای خودش را بیاورد و قادر به آفرینش آرزوهای خودش نخواهد بود.

در ضمن هر موقع و هر وقت که وجود انسان با امواج و ارتعاشات نیروی الهی یکی بشود به صورت ناخودآگاه حس خرسندی و نشاط و سلامتی روزافزون به انسان دست خواهد داد. روزگار خیلی از آدم‌ها در یک سو تفاهم مشترک قرار دارند و آن هم قربانی دست سرنوشت بودند در علوم عرفانی عقیده بر این که هیچ انسانی قربانی روزگار نیست، بلکه هرحالت که همین الان در زندگی انسان وجود دارد آفریده‌ی باور افکار و آرزوهایی است که تا قبل از این رو به سمت کائنات عرضه کرده است در حقیقت هیچ عاملی بدون دعوت انسان هرگز به زندگیش راه پیدا نمی‌کند.

جذابه ذهنی چیست و چه قدرتی در انسان ایجاد می کند؟

قدرت جاذبه‌ی ذهن قدرت کشش و جاذبه‌ای ذهن یکی از قدرت‌های انسان است. هر موقع و هر زمانی که شخصی ذهن خودش را برای مدت زمان پنجاه و هشت ثانیه روی یک موضوع معینی متمرکز نگه دارد این آدم با ارتعاشات این باور و آرزو یکی میشود و ان را به سمت خودش جذب می‌کند.

وقتی که امواج انسان با یک اندیشه یکی بشود، آن این قدرت را دارد که اندیشه‌ی مورد نظر به سمت زندگی خودش جذب کند. البته میزان شغل و قدرت این آرزو و اندیشه از اهمیت فراوانی برخوردارد است.

آرزوی انسان قوی‌تر باشد و شوق بیشتری در به دست آوردن خواسته مورد نظر داشته باشد، قدرت جذب بیشتر میشود. هر زمانی که زندگی شما از آن چیزهایی که دوست داشتید و آرزو داشتید خالی مانده‌بود به مدت یک ماه و به صورت مداوم یعنی چندین بار در روز خواسته است که مورد نظر خودتان را در ذهنتان مرور کنید. پس کافی است توجه خودتان را به صورت مکرر متمرکز و با شوق زیاد روی آن چیزی که آرزو دارید معطوف کنید تا بعد از مدتی ببینید که به آرزوی خودتان دست پیدا کرده اید.

چرا برخی انسان ها سریعا به خواسته های خود دست پیدا می کنند؟

سوالی که اینجا مطرح میشود این است که چگونه است که بعضی از آدم ها به محض اینکه خواسته‌ای سمت کانال مغزشان وارد میشود، میتوانند آن را متجلی کنند و بعضی آدمهای دیگر هیچ وقت موفق به دستیابی به خواسته‌ی خودشان نمیشوند.

تفاوت بین این دو تا گروه در این که اشخاصی که با ارتعاشات و انرژی بالا حرکت می کنند این قدرت را دارند که خواسته‌ی خودشان را با سرعت بیشتری متجلی کنند. به زبان دیگر افرادی که باور بسیار عمیق و خیلی عمیق به خدا کاینات و نیروی نامریی دارند.

از آنجایی که با ایمان خواسته‌ی خودشان را به سمت کاینات می‌فرستند و متجلی کردند و به وجود آوردند آرزوها موفق‌تر هستند در ادامه می‌خواهم صحبت کنیم که چطوری یک فرد می‌تواند در آفرینش خواسته‌های خودش موفق‌تر باشد.

آفرینش چگونه سبب متجلی ساختن خواسته ها در انسان می شود؟

امر آفرینش متجلی ساختن خواسته‌ها،تجسم سازی در تاریخ این جهان هرگز هیچ پدیده ای و دستاوردی بدون تجسم سازی به وجود نیامده است کافی است به اطراف خودتان دقت کنید تا به این مطلب پی ببرید که همه‌ی اختراعات این عالم در شکل ابتدایی خودش یک حباب فکری بوده است و در قبل از آفرینششان مجسم شده است. در نتیجه اگر شما هم تمایل به متجلی شدن خواسته‌ای در زندگی خودتان دارید قبل از هر چیزی باید بتوانید عناصر آن را در ذهن خودتان مجسم کنید.

تجسم سازی باید خیلی دقیق و با جزییات کامل انجام شود،حتی لازم است که تمام حواس زندگانی انسان در این مرحله مورد استفاده قرار بگیرد یعنی به عنوان مثال اگر رابطه‌ای بسیار خوب و خیلی مهربون با یار مهربان را آرزو می‌کنیم. برای رسیدن و برای دست پیدا کردن به آن این آرزو باید تمام جزییات آن فرد را مجسم کنیم،مهربانیش را لمس کنید.

به جای اینکه رنگ چشمانش ببینید و بوی پوستش را احساس کنید به حدی این تجسم سازی ادامه بدهید که ذهن ناخوداگاه تان با تصویر این آرزو کاملا آشنا بشود.ذهن ناخودآگاه انسان فقط زمانی که با تصویر و تجسم رسیدن به یک آرزو آشنا بشود و بتواند دستیابی به آن پیروزی مشاهده کند و ببیند و بپذیرد به انسان اجازه‌ی رسیدن به دستیابی آن خواسته یا آرزو را میدهد. در حقیقت ذهن ناخودآگاه ضمیر قدرتمند انسان و ارتباط بین آن را با عالم نیستی یا کاینات برقرار می‌کند یا به زبان دیگری ارتباط بین دنیای مرئی و نامرئی از طریق ذهن ناخودآگاه صورت می‌گیرد.

تحقق یک آرزو در ابتدا نیاز به حرکتی از سوی شما نیز دارد!

روش دیگر برای به دست آوردن آرزو شرایط با نتیجه‌ی خاصی است که از همین حالا فکر کنید و تصور کنید و باور کنید که آن خواسته را به دست آوردید به بیان دیگر باید وانمود کنید که آن خواسته یا شرایطی که همیشه آرزوی دست یافتن به آن را داشتید همین حالا در زندگی شما حضور دارند؛ مثلا اگر جوانی آرزو دارد مشهورترین عکاس، شهر خودش باشد باید از همین حالا یک دوربین دستش بگیرد و نقش این موقعیت را ایفا کند یعنی تصور کند که اگر موفق‌ترین عکاس باشد چه نوع عکس العملی پیدا می‌کند.

چگونه لباس می‌پوشد، چگونه با دیگران معاشرت می‌کند، چگونه با دیگران برخورد می‌کند و چیزهای دیگر و همان شرایط را در زندگی فعلی خودش اجرا کند. میشود وضعیت دلخواه را با حالتهای فراوون اجرا کرد. تاثیر این تمرین یعنی وانمود کردن به داشتن خواسته‌ای در این که باعث میشود ذهن ناخودآگاه انسان این تلقین را بپذیرد و قبول کند و در نتیجه رفتار عملکردش دچار تغییر بشود.

همین تغییر عملکرد باعث باز شدن دریچه‌های جدید به زندگیش میشود و آن را به سمت دست یافتن و رسیدن به خواسته‌های خودش هدایت می‌کند. علاوه‌بر این هر موقع خواسته و آرزویی را به سمت کاینات ارسال می‌کنید باور کنید که آن خواسته دست یافتنی است؛ چون باور و ایمان قوی باعث افزایش ارتباطات انسان میشود و باعث میشود به خواسته‌های خودتان دست پیدا کنید و برسید.

حتی در حین دعا کردن اگر باور داشته باشید که خداوند پاسخ شما را میدهد آن دعا از قدرت بیشتری برخوردار است و بی‌پاسخ هم نمی‌ماند. همینگونه در حین درخواست کردن خواسته‌ها از کاینات و طبیعت باید توجه خودتان را از روی قحطی و کمبودهای زندگیتان بردارید به عنوان مثال با گفتن جملاتی مثل خدایا من از بیماری نجات بدهد.

خدایا من از بی‌پولی و تنگدستی رها کن یا خدایا نمی‌خواهم تنها بمانم و  از این دعاها پرهیز کنیم از آنجایی که جمله‌ی فرستاده شده رو به کاینات منفی باشد در نتیجه حاصل چنین کلامی بیماری بی‌پولی و تنهایی است پس موقع دعا کردن توجه خودمان را از روی نکات منفی برداریم و آن چیزی را که از زندگی میخواهیم طلب کنیم نه اون چیزی که نمی‌خواه.

مسئله‌ی دیگری که می‌تواند باعث تاخیر در امر پدید آوردن آرزوهای آدم‌ها بشود، این است که فرد ازخوشبخت،موفقیت و سعادت بقیه‌ی انسان‌ها را دچار حس حسادت بشود و به هر ترتیبی بدخواه آدم‌های دیگر بشود. آدم‌های حسود کسانی هستند که دائما آرزو دارند که در جای شخص دیگه‌ای قرار داشته باشند.

در اصل در حال ارسال پیامی با این مضمون به کاینات هستند که خدایا از آنجایی که زندگی من از نعمت تهی و موجود بی‌چیزی هستم دارایی نعمت را سعادت یکی دیگری را در اختیار من قرار بدهد. زمانی که حسادت بدخواهی نسبت به دیگران و انسان شکل بگیرد در اصل در حال تاکید و گسترش قطعی و کمبودهای زندگی خودمان هستیم.

همونطور که گفتیم توجه و تاکید انسان بر هر مسیله‌ای باعث پیدایش آن در زندگی از طریق کائنات میشود اما در اینجا می‌خواهیم عواملی که باعث افزایش نیروی جاذبه‌ی آفریننده که به پیدایش و شکل‌گیری آرزوها در زندگی انسان میشود را به طور خلاصه در چهار مرحله مطرح کنیم و هوپوکست دوم را هم به پایان برسانم.

۱- انتخاب صحیح خواسته و آرزو

این است که بدون اینکه دقیقا چه خواسته و چه آرزویی در زندگی خودمان داریم چون کاینات قادر نیستند به آدمی که نمیدانند از زندگی چی می‌خواهند جواب بدهند این افراد توانایی تجسم یک زندگی بهتر را ندارند. به همین جهتم قادر به آفرینش آن در زندگیشان نیستند. البته باید بگویم که متاسفانه بیشتر آدم‌های این جهان نمیدانند که چه توقعی از زندگی خودشان دارند یا آرزوی حقیقیت آن چیست؟

۲- تجسم سازی آرزو و رسیدن به آن

این مرحله تجسم سازی در مدت‌های طولانی و تعداد دفعات زیاد در روزهای هفته‌است تکرار تجسم زندگی دلخواه در زمان‌های طولانی و دفعات زیاد به صورت جملات تاکیدی تجسم سازی و وانمود کردن به داشتن آن چیزی که آرزوی آن را دارد باعث میشود که با سرعت خیلی زیادی به هر آن چیزی که می‌خواهید دست پیدا کنید.

۳- پیدا کردن بهترین فرصت و سماجت در دریافت آرزو

خیلی از آدم‌ها توانایی خواستن آرزوهای خودشان را به شیوه‌ی صحیح را دارند ولی آن زمانی که لطف و پاسخ خواسته‌شان از سمت کائنات جاری میشود. این اشخاص قادر به دریافت این لطف را  نیستند. این سوال را از خودتان بپرسید که اگر لطف و محبتی به عنوان مثال ثروت فراوانی از جانب یک آشنا وارد زندگی شما بشود می‌توانید آن رد به نحو احسنت به نعف خودتان راه بدهید یا اجازه بدهید که از بین انگشتانتان به فنا می رود.

۴- علاقه انسان به آرزو و تاثیر آن در محقق شدن یک خواسته

چهارمین مرحله میزان شوق و خواسته‌ی انسان یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های دستیابی و رسیدن به سعادت و کامیابی یعنی هر قدر عاملی را در زندگی خودتان با شوق و حرارت بیشتری طلب کنید می‌بینید که به همان اندازه و به همان نسبت با سرعت بیشتری به خودتون دست پیدا می‌کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا