رشد و توسعه فردی

۴ اصل مهم در زمینه بینش کلیدی

کاری که میخواهم بکنم این است که کمی از بینش کلیدی جیم ران را با شما در میان بگذارم که به عنوان هدیه به خانه ببرید.

جیم خیلی زحمت کشید تا این قاعده را به عنوان هدیه به ما بدهد و قاعده این است،اگر شما تغییر کنید همه چی برای شما تغییر میکنه منتظر نشین همه چی تغییر کنه تغییر اون بیرون شروع نمیشه تغییر در خودتان شروع میشه،و وقتی شما تغییر کردید به طور معجزه آسایی رابطه هایتان،سلامتی یتان، کسب و کارتان،بچه هایتان و همه چیزهایی دیگر اطراف شما تغییر میکند ولی  همه تغییرات با شما شروع میشه .

 

۱- تلاش کنید تا بدست آورید

این هدیه بعدی است؛ جیم میخواهد با آن زندگی کنید و توی این قاعده پیچیده شده است.اگر می خواهید بیشتر داشته باشید همه ما بیشتر می خواهیم،درست است؟ثروت بیشتری،سلامتی بیشتر،عشق بیشتری می خواهیم،سهم بیشتری می خواهیم جیم می گوید خودتان باید بیشترش کنید.

نوشته های مشابه

 

۲- موفقیت رسیدن به اهداف درست است

قبل از جیم من فکر میکردم همه ما فکر میکنیم موفقیت برای چیزی که تغییر میکنیم!،چکارش می کنیم و دنبالش می رویم، ولی جی ما را در آن اصلاح کرد و گفت موفقیت چیزی نیست که دنبالش می روید چیزی که دنبالش می روید شما را موفق میکند،مانند دنبال کردن پروانه است اون گفت موفقیت چیزی که با اینکه در آینده که چه کسی می شویم جذبش می شوید.این مفهوم به تنهایی اینکه چطور دنبال همه چی در زندگیم بروم را تغییر داد ، الان فهمیدم که موفقیت کاری که باید انجام میدادم نبود، کسی که باید میشدم بود و این همه چیز رو تغییر داد.

 

۳- هر روز آرزوی بهتر شدن داشته باشید

این هدیه سوم؛ آرزو نکنید کاش راحت تر بود آرزو کنید بهتر شوید،آرزوی یک اقتصاد بی‌دردسر نکنید یا یک رئیس جمهوری دیگه یا شانس بیشتر فقط آرزو کنید کاش بهتر بودید و بعد بروید سراغ کسب و کار بهتر شدن و در نهایت ران به ما گفت کار های آسون بکنید.آن گفت:در واقع چیزی که برای موفق شدن لازم دارید خیلی راحته،انضباط ساده ای که برای موفق شدن لازم داریم در واقع خیلی راحت است.

۴- از انجام کارهای روزمره غقلت نکنید

چیزی که سخته طلاق،حمله قلبی،ورشکستگی، شکسته، مشقت، نا امید کردن خانواده است  اینها سخت هستند  و نظم ساده موفقیت راحت است، ولی جیم کلید را به ما داد است. آن گفت برای انجام کارهای راحت غفلت نکنید،همیشه از جیم میپرسم  که اگر آسان است پس چرا افراد بیشتری موفق نمیشوند؟ جواب این بود کاری که انجام دادنش آسان است پس انجام ندادنش هم آسان است، آن همچنین میگه افراد موفق مشتاقان کار کنند ولی افراد ناموفق نیستند.

موفق شوید و کارهای راحت انجام بدهید، می بینید اینها کلمات طراوت بخشی از اینکه صاف و ساده و واضح هستند چیزی که در مورد جین دوست دارم این است که  در ابهامات و چیزهای بی ارزش پر آب و تاب رفت آمد نمیکند و فقط در حالت ساده حقیقت و دانش واقعی سیر می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا